16 marca 2014

(Jeszcze) żyję

Jak pewnie zauważyliście, moja obecność w internecie ogranicza się od paru tygodni do konta na Instagramie. Dlatego dziś - po dłuższym okresie ciszy - wracam tu z małym podsumowaniem tego, co dzieje się w moim życiu.

Tak, (jeszcze) żyję.

Przygotowania do studniówki... to bardzo długa historia. W skrócie: miały być przyjemne i zmienić mnie na jeden wieczór w księżniczkę. Wyszło trochę inaczej. Z zaplanowanych zdjęć na bloga nici, ponieważ katastrofa włosowo-makijażowa sprawiła, że ostatnie godziny spędziłam we własnej łazience doprowadzając się do porządku. Nigdy więcej podobnych eksperymentów!

Studniówka była bardzo udana, ale to niestety wszystkie - póki co - zdjęcia sukienki, jakie mam. Kupiłam ją za ułamek ceny na wyprzedażach w River Island. Od zawsze marzył mi się fason do ziemi (to te pozostałości po bajkach Disney'a) i w końcu miałam okazję to marzenie spełnić. Było super :)

Dzień Kobiet wypadał akurat chwilę po studniówce, także na brak świętowania w tym roku nie narzekam.

Depresja maturalna dopada mnie ostatnio dosyć często za sprawą najwspanialszej i najcudowniejszej historii. Maj coraz bliższej, stan "obrycia" wciąż niski. Żeby nie zapłakać się na śmierć, ratuję się (bądź w przypadku kwiatów jestem ratowana) miłymi drobiazgami umilającymi dzień.

Kraków też działa pobudzająco. Mając codziennie takie widoki, trudno się nie zachwycać. To zdecydowanie najwspanialsze miejsce w Polsce, w jakim mogłam mieszkać i nie zamieniłabym go na żadne inne! 

Kultura. (po lewej) Ostatnią wystawą, jaką odwiedziłam była Galeria Sztuki Polskiej XIX wieku mieszcząca się w Sukiennicach. Bardzo polecam (chociaż większość Krakusów pewnie już ją widziała). Nie tylko zbiory, ale i świeżo wyremontowane wnętrza robią wrażenie. Zawsze można wpaść na chwilkę w niedzielę, gdy wstęp jest darmowy. (po prawej) Utalentowanych graficiarzy też w Krakowie nie brakuje. Najlepsze murale i inne cuda można znaleźć w okolicach Kazimierza oraz Podgórza.

Na razie to tyle. Trzymajcie się!

* * *
Wszystkie zdjęcia skopiowane z mojego konta na Instagramie. @persona_obscura

21 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a sukienka na studniówkę przepiękna! <3
    Oo też mam taką książkę do historii (po tacie), tylko że część 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podręczniki - "czarne grzbiety" - to chyba jedne z najlepszych do historii. Nie wyrzucaj! :)))

      Usuń
  3. Fajne fotki,studniówka ahh kiedy to było :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maturę z pewnością zdasz śpiewająco:) Trzymam kciuki! Na razie jakoś nieśmiało planuję wizytę w Krakowie, więc może uda mi się zobaczyć tę wystawę:)))
    Pozdrowienia
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ostatnio sporo się dzieje w muzeach (chociaż akurat wystawa w Sukiennicach jest stała, więc to nie za dobry przykład). Natomiast do połowy kwietnia w MOCAKU są wystawy Szymborskiej, Hasiora i Erakera - jeszcze nie byłam, ale zapowiadają się świetnie!

      Usuń
  5. Szkoda, że sukienkę ze studniówki tak słabo widać, chciałabym zobaczyć całość :) ale za to zdjęcie z Dnia Kobiet rewelacja - chciałabym mieć taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz figurkę, dziewczyno!!! Tylko pozazdrościć.
    A ja w międzyczasie rozpoczęłam serię postów o mojej podnóży po Japonii. Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Chętnie poczytam, bo to nietypowy kierunek turystyczny :)

      Usuń
  7. Najlepszy dla kobiet!
    http://raspberryandred.blogspot.com/2014/01/little-black-dress.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. hej świetny blog ! serdecznie zapraszam na naszego http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/2014/03/new-cosmetics_23.html oraz zachęcam do komentowania naszych postów pozdrawiam Luniaa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie byś poleciła przyzwoite second handy w krk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pardon, przepraszam cofam pytanie bo własnie zalazłam komentarz pod wcześniejszym postem z odpowiedzią na moje pytanie, sorry za zamieszanie :D

      Usuń
    2. Haha nie ma problemu! Fajnie, że ktoś czyta te stare komentarze :D

      Usuń
  10. Kraków ma swój klimat, jednak niestety jest bardzo zanieczyszczony :( świetna sukienka, bardzo orginalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się nie zgodzić. Lepiej o tym nie myśleć, bo czasem aż strach oddychać bez maski tlenowej...

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia :) Sukienka <3 zapraszam do siebie :* nicole-szulcc.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na kolejne notki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paznokcie i pierścionek na drugim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka Genialna :)
    Obserwuje <3
    http://dogonic-marzenia-wiktori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

21 komentarze