12 wrz 2014

Inspiracje

Wrzesień już w stadium zaawansowanym, a inspiracji nie było i nie było. Nowojorski tydzień mody kompletnie mnie pochłonął (niedługo wpis o nim!), bo po raz pierwszy sierpień nie stanowił dla mnie końca wakacji. Mieć wreszcie czas, żeby na spokojnie obejrzeć wszystkie pokazy - bezcenne.  Przy okazji zapraszam do odwiedzania fanpage'a, na którym codziennie dodaję aktualizacje najlepszych kolekcji.

Ale, ale... wrzesień! Jestem zakochana w latach 60., to już oficjalne. Wczytuję się w biografie Yves Saint Laurenta i Andiego Warhola, coraz mocniej zagłębiam się w specyfikę tamtej dekady. Poza tym znów wróciłam do lektury bloga Tavi, który za każdym razem inspiruje mnie na nowo. Mając sporo czasu wolnego obejrzałam (chyba setny raz) The Virgin Suicides oraz Girl, Interrupted - oba uwielbiam. Jednym słowem wróciłam na stare śmieci i powiem szczerze, że bardzo mi one służą. Zaczynam już gromadzić jesienną garderobę i dopracowywać szkolną stylóweczkę. Może niedługo moja buźka pojawi się na blogu ;)

Dałam sobie deadline do końca miesiąca na zrobienie naściennego kolażu.
Rozważam powrót do pisania dziennika.
Tyle u mnie, co u Was? 
gotowe
| 1. Ola Rudnicka dla Libération Next September 2013 | 2. Andy Warhol and Edie Sedgewick | 3. fot. Laura Makabresku | 4. Kolekcja Miu Miu Fall 2011 fot. Edouard Plongeon dla magazynu Jalouse | 5. Kasia Struss dla Vogue Thailand | 6. Twiggy & Peggy Moffitt | 7. Vogue Paris Original by Yves Saint Laurent - Vogue Pattern Book; 1966; modelka Merle Lynn; fot. Richard Dormer | 8. Yves Saint Laurent | 9. Sukienka Mondrian z kolekcji Yves Saint Laurent | 10. Brigitte Bardot | 11. Brokatowe kozaki z jesiennej kolekcji Saint Laurent | 12, 13. Ola Rudnicka i Esmeralda Seay-Reynolds dla W Magazine, wrzesień 2014 | 14. Kasia Górecka wiosna/lato 2012 | 15. Dakota Blue Richards | 16. zdjęcie z bloga Frou Frou | 17. Jason Wu SS 2015 Backstage (Ola Rudnicka) | 18. Louise Ebel z bloga Miss Pandora | 19. Tavi Gevinson by Nick Hudson for Russh magazine | 20. Ola Rudnicka dla W Magazine, wrzesień 2014 | 21. kadr z filmu Girl, Interrupted | 22, 23. Lordie w Elle US, październik 2014 | 24, 25. kadr z filmu The Virgin Suicides | 26. Keira Knightley w Elle UK, czerwiec 2014 | 27. Tavi Gevinson for Bullet Magazine | 28. brak źródła | 29.  Miranda Kerr dla V Magazine, wrzesień 2013 | 30. Autumn Kim Neckdi | 31. Anna Karina | 32, 33. brak źródła | 34. fot. Humans of New York

 

7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, te lata rzeczywiście są ciekawe jeśli chodzi o styl. Można brać z nich przykład ;)

    http://claudiaa11225.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciekawe, nie wiem czemu dopiero teraz je "odkryłam" :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjecia ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zarządzanie Kulturą i Mediami oraz Filmoznawstwo i Nowe Media. Oba na UJ :)

      Usuń
    2. Ciekawie :)
      Powodzenia! :)

      Usuń

7 komentarzy