25 kwi 2015

Pojawiam się i znikam


Moi drodzy, wzywają mnie obowiązki edukacyjne. Za lekko ponad dwa tygodnie piszę maturę z historii sztuki, miesiąc później rozpoczynam sesję. Dlatego nie obrażajcie się, że jest i będzie mnie tu tak mało. Staram się nadrabiać obecnością na Facebooku i Instagramie, gdzie regularnie pojawiają się "Impresje z życia Weroniki" na zmianę z nowinkami modowymi. Miliony pomysłów (i całkiem sporo tekstów) czeka na realizację, ale to dopiero pod koniec czerwca :c

A tymczasem, skoro jeszcze nie zniknęłam to opowiem Wam co nieco o zdjęciach. W duchu historii oraz sztuki zostały zrobione na Wawelu :D Tak mi się spodobał po ostatnich zdjęciach, że musieliśmy wrócić tam z aparatem. Bardzo lubię tam przebywać, czasem tylko po to, żeby przespacerować się po dziedzińcu i pooglądać kwiaty - ehhh brzmię jak babcia. Parę tygodni temu udało mi się nawet załapać na zwiedzanie komnat królewskich z przewodnikiem dzięki Studenckiemu Tygodniowi Sztuki organizowanemu przez UJ! Cudownie było przypomnieć sobie zamek od środka, bo ostatnią tego typu wycieczkę zaliczyłam w wieku podstawówkowym.

Co do samej stylóweczki, oryginalnie miałam kompletnie inny zamysł, ale zostałam oszukana przez pogodę. Bardzo chciałam wyeksponować tę piękną trapezową sukienkę, którą dorwałam w H&Mie na dziale Trend. Czuję się w niej trochę tak, jakbym miała na sobie co najmniej coś z The Trapèze Collection Yves Saint Laurent'a. Ale wychodząc z domu, byłam przekonana, że dosłownie za ułamek sekundy rozpęta się burza i pewnie nawet nie zdążę ze zdjęciami. Ponakładałam na siebie kilka cieplejszych warstw, a tu po 30 minutach wyskoczyło pełne słonko. No nic, w okolicach wakacji pokażę Wam sukienkę w nieskrępowanej niczym odsłonie, a dziś jeszcze pozostaję w klimacie kwietniowego okresu przejściowego.

Buziaki i powodzenia na egzaminach!

zdjęcia: Łukasz Piotrak
| melonik - H&M Divided | okulary - Aldo | sweter, płaszcz - Sh sukienka - H&M Trend |
| przypinka - sklep w krakowskim Muzeum Narodowym | torebka, buty - Zara

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo oryginalna stylizacja. Super wyglądasz w kapeluszu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Świetny zestaw i cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, jak nie lubie h&m i zary, tak musze przyznac, ze ta sukienka i te buty wygladaja super. Zreszta wygladaja super na pewno dlatego, ze je ze soba polaczylas i to obok innych fajnych elementow. Bardzo mi sie ten zestaw podoba. Nawet troche zazdrosna jestem, ze nie wymyslilam/nie mam podobnego ;). Ale to pozytywna zazdrosc.

    Kciuki za egzaminy wszelkie! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Też nie jestem fanką Zary czy H&Mu, właściwie to wszystkich sieciówek. Od dłuższego czasu staram się możliwie najrzadziej w nich zaopatrywać, a chodzić po lumpeksach, żeby jakkolwiek nie wspierać okropnego wyzysku ludzi i nieekologicznych działań międzynarodowych koncernów. Ale niektórych rzeczy po prostu nie da się kupić w polskich sh :///

      Usuń
  4. tak, jak nie lubie h&m i zary, tak musze przyznac, ze ta sukienka i te buty wygladaja super. Zreszta wygladaja super na pewno dlatego, ze je ze soba polaczylas i to obok innych fajnych elementow. Bardzo mi sie ten zestaw podoba. Nawet troche zazdrosna jestem, ze nie wymyslilam/nie mam podobnego ;). Ale to pozytywna zazdrosc.

    Kciuki za egzaminy wszelkie! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturce i w sesji. Wiem, jak to jest z tym brakiem czasu - zatem rozumiem :) zestaw swietny, spodnica fenomenalna ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojacie, cudownie wygladasz! Musze Cie pokazac siostrze, która ma identyczny styl! Czy kolor wlosow uzyskalas po pomalowaniu farbą?

    mój BLOG fashion&lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że masz i sukienkę i torebkę, którymi sama się zastanawiałam! Wyszło super, ale czekam też na totalną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pjona! Bardzo polecam jedno u drugie. A z torebką się praktycznie nie rozstaję od grudnia, co zresztą widać po ostatnich stylóweczkach :)

      Usuń
  8. świetna stylizacja

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jak się przygotowujesz do matury z historii sztuki, a dodatkowo pamiętam, że lubisz i robisz kolaże, to polecam zajrzeć do DESY na Floriańskiej - mają wystawę Kazimierza Mikulskiego i pośród wielu różnych prac, jego kolaże naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Jest też katalog w wersji on-line: http://issuu.com/desakrakow/docs/kazimierz_mikulski_-_wystawa_2015
    Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje bardzo, nie słyszałam o tej wystawie. Wybiorę się na pewno!:))

      Usuń
  10. Fajne, bardzo fajne :) Jak dla mnie nawet bardzo, bardzo fajne - jest kołnierzyk nad swetrem, jest jasny płaszcz, są ciemne okulary, po prostu wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.cataleya.sklep.pl/ dla każdej fashionistki 

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i ogólnie masz bardzo ciekawy styl na pewno będę pojawiać się tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń

18 komentarzy