24 paź 2015

Pannom w głowie krokodyle

W końcu dorwałam aparat! Co prawda tylko na kilka dni, ale to wystarczyło na uwiecznienie paru jesiennych spacerów. Wciąż nie mogę przestać zachwycać się moją okolicą, bo jest czym! Drzwi dla olbrzymów, latający krokodyl, niby-Statua Wolności, pnące się po ścianach kłódki, propozycje małego skoku w bok czyhające tuż za płotem i takie tam... Zadomowiłam się tu już na dobre (chociaż ze wspomnianego skoku jeszcze nie skorzystałam) i mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu te jesienno-wrocławskie klimaty!







Pannom w głowie krokodyle, 
Bo dziś każda zgrozy szuka: 
To dziś modne, wdzięczne, ładne, 
Co zabójcze, co szkaradne. 


zdjęcia: Łukasz Piotrak
| sukienka - H&M | kamizelka - New Look | apaszka - Zara | naszyjnik - Aldo |
| torba - Krytyka Polityczna | pasek - sh | buty - Vagabond |

8 komentarzy:

8 komentarzy